انواع ساندویچ پانل (دیواری، سقفی و سردخانه ای)09128663820_08644433820
تبلیغات
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
تاریخ : 4 فروردين 1394
نویسنده : ماموت پانل دلیجان

انواع ساندویچ پانل :

 

بر مبنای عایق ساندویچ پانل ، محصولات این شرکت به سه گروه با ویژگی های ذیل تقسیم بندی می شود :

 

1. ساندویچ پانل با عایق پلی اورتان P.U :

 

·         دیواری (40-150 mm) .

 

·         سقفی (20-100 mm) .

 

2. ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ R.W ، 50-75-100 mm) ( .

 

3. ساندویچ پانل با عایق پلی استایرن E.P.S ، (50-100 mm)

 

 

ساندویچ پانل پلی اورتان P.U

پلی یورتان یک پلا ستیک ترموستاتیکی است که در معرض حرارت صلب می گردد.

فوم جامد با دانسیته پایین به عنوان ماده عایق حرارتی استفاده می شود. که توسط مخلوط شدن کامل دو ماده اولیه ایزوسیانات و پلی ال به همراه مقدارکمی مواد شیمیایی که به عنوان کاتالیست واکنش استفاده میشود و ماده ای که داخل این مخلوط برای ایجاد ساختار فوم در سراسر قسمتهای واکنش شیمیایی دمیده میشود ، تهیه میگردد .

ماده دمیده شده که به صورت گازی با فشار کم داخل سلول های فوم باقی می ماند هیدروفلرو کلرواتان با هدایت گرمایی بسیار کم می باشد .

درصد این گازدر سلول های فوم تعیین کننده هدایت گرمایی کمتر و صرفه اقتصادی بیشتر در میان عایق های حرارتی موجود است .

فوم پلی اورتان در حال حاضر یکی از بهترین مواد شناخته شده با توانایی کاربردی در کارهای حرارتی در عرصه های مختلف صنعتی و ساختمانی می باشد که نمونه هایی از این قبیل را می توان در ساخت ساندویچ پانل های سقفی و دیواری ، سردخانه ها ، عایق نمودن تانک ها و مخازن ، لوله های انتقال مایعات برشمرد

 

ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ

 

پشم سنگ در زبان انگلیسی Rock Wool نامیده می شود جزء خانواده عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است به همین دلیل گاهی به آن Miner Of Wool هم اطلاق می شود .

عایق پشم سنگ با شکل ها و ساختارهای مختلف در ساختمان های مسکونی ، مجتمع های پتروشیمی ، پالایشگاه نفت و گاز نیروگاهها و صنایع سنگین به عنوان عایق حرارتی و صوتی کاربرد گسترده ای دارد . از مشخصات عایق پشم سنگ عملکرد در برابر آتش ، ویژگی های بیولوژیکی ، سازگاری با محیط زیست ، قابلیت عایق حرارتی ، محدوده دمایی وسیع کارکرد و بهداشت و ایمنی مناسب را می توان نام برد .

مقاومت حرارتی کلی یک ساختار ترکیبی که به وسیله مقاومت حرارتی هر یک ازمواد تشکلیل دهنده ساختار محاسبه می شود .

ایستایی موثر پشم سنگ در برابر دما در محدوده -250 ~ +800 ºC است .الیاف پشم سنگ در مقابل شعله مستقیم تا 4 ساعت مقاوم است نقطه ذوب الیاف پشم سنگ بیش از 1200 ºC است و توانایی کارکرد مداوم در دامنه دمایی - 150 ºC تا+700 ºC را دارد .

ضریب رسانایی حرارتی پشم سنگ کمتر از 0.004 W/mK می باشد که آن را در زمره عایق های بسیار مطلوب قرار داده است .

ویژگی آکوستیکی پشم سنگ از دو طریق به کاهش صدا کمک می کند . با کاهش انتقال صدا در میان اجزای متشکله سازه و جذب صدا در سطح .

عایق پشم سنگ بازدهی بالایی در جذب و کاهش صدا دارد به همین دلیل در فرودگاهها استودیوهای صدابرداری، زیر ریل ها در ایستگاههای متروی داخل شهری به منظور جلوگیری از انتقال ارتعاشات و صدا کاربرد دارد .

گرچه پشم سنگ آب را دفع می کند و جاذب رطوبت نیست لیکن اگر از آن برای عایق کاری لوله های تاسیساتی استفاده شود باید با یک پوششش ضد رطوبت محافظت شود .

 

ساندویچ پانل پلی استایرن منبسط شونده

 

پلی استایرن منبسط شونده (E.P.S)ماده ای ترمو پلاستیک و مرکب از 92% کربن و 8%هیدروژن است.

این ماده شامل یک عامل فرار و پف کننده هیدروکربنی مانند پنتان (C5 H12) است که باعث می شود ذرات پلی استایرن در اثر حرارت تا چگالی 15 کیلوگرم بر متر مکعب منبسط شود و با این چگالی کم بتوانند علاوه بر حفظ صلبیت لازم ، قالب های پیچیده را به راحتی پر نمایند .

از ویژگی های پلی استایرن می توان مقاومت در مقابل حلال ها ، روان کننده ها ، روغنهای معدنی ، اسیدها و بازهای رقیق ، دود کارخانجات صنعتی ، رشد قارچها و میکروبها و عدم پوسیدگی را می توان نام برد .



ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
ساندويچ, ساندويچ پانل , ساندويچ پانل دیواری, ساندويچ پانل سقفی, ساندویچ پنل,ساندویچ پنل دیواری 09128663820

پاور بانک شارژر پاور بانک گن لاغری جیانتی پاور بانک خرید گن مردانه ساعت دیواری پاور بانک ست خیاطی همه کاره چرخ گوشت دستی خانگی خرید توپ لباسشویی 5040 عینک آفتابی استاندارد شارژر همراه آچار همه کاره آی نام فانی بافت دستکش سیلور تاچ خرید ساعت مچی کاسیو توپ لباسشویی مجیک فروشگاه ساعت مچی فروش عینک آفتابی مارک ساعت دیواری فانتزی ساعت مچی مردانه گن لاغری هاست لینوکس آچار آی نام تبادل لینک خرید پتو اسناگی خرید ساعت هات بانز گیرنده دیجیتال خرید شلمن خرید عینک آفتابی مردانه ساعت مچی زنانه خرید ساعت مردانه خرید عینک اینترنتی عینک آفتابی پتوی اسناگی خرید اینترنتی چراغ خواب شلمن خرید اینترنتی گن لاغری عینک آفتابی مردانه خرید ساعت کاسیو حباب ساز جاگل بابل شارژر همراه پاور بانک